Action otevřel v Česku 70. prodejnu. Nejen senioři tam nakoupí už za 25 korun

Foto: Unsplash.com

Action se může pyšnit 14 miliony zákazníků a 6,5 miliony zákazníků na webových stránkách každý týden, díky tomu se z nich stal nejrychleji rostoucí evropský řetězec.

Letos nová prodejna

První prodejny v ČR byly otevřeny teprve v roce 2020 a to v Hradci Králové a Kladně. Řetězec Action má více než 2500 poboček po Evropě.

8. června slavnostně otevřel již svou 70. prodejnu v České republice. Prodejna byla otevřena v Karlových Varech a obchod se nachází na ulici Stará Kysibelská, se svou rozlohou 713 metrů čtverečních. Tuto prodejnu můžete navštívit každý den od 8 do 20 hod.

Produkty v Actionu

Action plně využívá svých 13 distribučních center. Díky tomu, si zákazníci mohou zakoupit přes 6000 kvalitních výrobků ve 14 kategoriích. Jelikož průměrná cena produktu nepřesahuje 50 Kč, a více než 1500 položek tu seženete za méně než 25 Kč, jedná se opravdu o bezkonkurenční ceny.

Také tu je k zakoupení 488 prémiových značek a 73 vlastních značek, za které pravidelně získávají ocenění.

Foto: Unsplash.com

Konkurence je Pepco nebo Kik

Jako každý obchod, ani Action se neobejde bez konkurence. Jejími hlavními konkurenčními obchody jsou Pepco, Tedi nebo KiK. Hlavní rozdíl mezi Pepcem a Actionem je, že Pepco. nabízí širší sortiment oblečení.

Díky týdenním akcím, které Action nabízí, zde můžete najít opravdu překvapivý sortiment.

Foto: Unsplash.com

Udržitelnost

Ani Action se neobešel bez kritiky lidí. Spousta lidí nadává na podezřele levné ceny a na to, že zaměstnanci z výroby Actionu mají špatné životní prostředí podmínky. Action se však brání tím, že mají svůj vlastní program na udržitelnost produktů. Program se zaměřuje na kvalitu i šetrnost položek jež nabízí.

  • V roce 2022 například snížili jejich emise CO2 o 40%.
  • Od roku 2023 pochází 100% jejich bavlněných produktu z udržitelných zdrojů.
  • Až 94% dřevěných výrobků v jejich prodejnách pochází z udržitelných zdrojů.

Cílem této firmy je, mít do roku 2024 certifikáty původu u všech dřevěných produktu.

Výdělek

Díky růstu poboček napříč celou Evropou, se Action může pyšnit vyššími výdělky. V roce 2022 Actionu stouply prodeje o 30% a jejich hodnota činila více než 8,9 miliardy €.

K vyšším výdělkům dochází i tak, že například nesídlí na luxusních adresách, nemají stálý sortiment, mají jednoduchý obchodní model nebo že mají efektivní dodavatelský řetězec.

Zdroje: Adam Beran, autorský text, https://www.action.com/globalassets/images/company-images/manuals-pdf-etc/factsheets/200114_action_factsheet_new_cz.pdf, https://www.kupi.cz/magazin/clanek/27099-action-otevira-70-prodejnu-v-cesku, Pepco, KiK

1 Comment

  1. Krámy který se v západní Evropě zbavují … Šup s tím do východní Evropy, Čecháčci to ještě koupí.
    Z potravin minimum, polovina 3/4 sladkosti, brambůrky, sladké limonády … jeden typ kečupu za cenu akce v jiném diskont.
    Jo, kdyby tak na Český trh se dostal Americký ROSS či Marshalls.
    To by se vám protočili očička z cen.
    Jenomže to předražený Český kšeftíčky nedopustí aby se tohle sem dostalo.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*